3 תשובות
את משתינה לכופסא שמביאים לך וזהו
אמור להיות לך כאבים בצדדים של הבטן אם הוא נוגע בצד שמאל אם אני לא טועה וכואב לך כנראה שיש לך דלקת
נראה לי שעושים פיפי בכוס שהרופא (או האחות) מביאים לך ונותנים להם את זה, ואז הם בודקים במעבדה אם הרכב השתן מעיד על דלקת.
נ. ב. זה נקרא דלקת בדרכי השתן.
באותו הנושא: