7 תשובות
אפשר להשתיק את הקבוצה ואז לא יהיו התראות
אם ישלך אייפון אז תעשה השתק על הקבוצה.. אם אתה רוצה שאני יסביר לך איך בוא לפרטיי
סובלים בשקט:p ומשתיקים
שמים על השתק:)
חופרים ביחד איתם ;)
משתיקים אחת ולתמיד (-;
להשתיק, אפשר גם על רטט -,-