8 תשובות
שואל השאלה:
חח צריך לפתוח קבוצת תמיכה
חח צריך לפתוח קבוצת תמיכה
אנונימי
פוראבר אלון זה הכי אחי..
אני בעד קבוצת תמיכה.. חחח
קבוצת תמיכה שנקראת "אוהבים אותך סטיפס" o_o
"אנשים טובים" אוהבים אותך
היוש
אנונימית
אני.. בדדניקית פוראבר._.
אני (17)
אנונימי
באותו הנושא: