תשובה אחת
חחח בשיעור אנגלית אני אף פעם לא לומד xd
אני כבר בקיא באיך להוציא שעמום משיעורים. יש לי קובייה הונגרית,
ספר, ופאלאפון. ת׳אמת שספר זו אחלה שיטה! מעביר את הזמן בכיף בלי
שעמום -בכלל-!
את יכולה לעשות את הדברים שאני עושה או לחשוב בעצמך על דברים כאלה!
חח תכיני בבית מראש כמוני, אני הכנסתי כבר מראש ספר וקובייה חח
אני כבר בקיא באיך להוציא שעמום משיעורים. יש לי קובייה הונגרית,
ספר, ופאלאפון. ת׳אמת שספר זו אחלה שיטה! מעביר את הזמן בכיף בלי
שעמום -בכלל-!
את יכולה לעשות את הדברים שאני עושה או לחשוב בעצמך על דברים כאלה!
חח תכיני בבית מראש כמוני, אני הכנסתי כבר מראש ספר וקובייה חח
באותו הנושא: