11 תשובות
מי?
כן שמעתי על מה שקרה היום אם הילדה שנחטפה אבל אמרו בחדשות שאולי זה לא אמיתי כי אף הורה לא התקשר למשטרה והודיע על זה שהילדה שלהם נחטפה. אז אולי זה לא אמיתי
זה לא היה צריך להגיע לתקשורת כ"כ מהר
זה ליד הבית שלי.. והילדה הזאת שהודיע על המקרה, יש לה הפרעה נפשית והיא אצל פסיכולוג.
אומרים שזה סתם והכל בסדר.
אומרים שזה סתם והכל בסדר.
אנונימית
כן.. אבל אומרים שזה אולי לא אמיתי.. חוץ מהילדה 'שראתה' את זה קורה, אפחד לא התלונן ולא אמר כלום.
גם בהודעות שעוברות עכשיו בווצאפ כתוב שהיא בת 11, ושזאת שנחטפה היא חברה של זאת שדיווחה על זה.. בגלל זה זה נשמע לא הגיוני
גם בהודעות שעוברות עכשיו בווצאפ כתוב שהיא בת 11, ושזאת שנחטפה היא חברה של זאת שדיווחה על זה.. בגלל זה זה נשמע לא הגיוני
כע...
כן.. מפחיד ):
כע בסוקולוב לא?
אנונימי
זה לא אמיתי רוב הסיכוים.
אמאלה מי נחטפה?! זה אמיתי!? באיזה איזור בחולון?
באותו הנושא: