3 תשובות
אם זה לא נוח לך, תפנה אליהן בצורה עדינה ובנימוס ותאמר להן שאתה לא יכול לעזור להן,
אל תקלל או תתעצבן עליהן- אלא תהיה נחמד, והן כבר יבינו אותך.
אל תקלל או תתעצבן עליהן- אלא תהיה נחמד, והן כבר יבינו אותך.
הם מנצלות אותך...
עבדתי בזה שנה! וברגע שתגיד להם לא הם יתעצבנו כזה כי היית העבד שלהם" אבל אז הם יתרגלו. תפגין ביטחון זה א. ותגיד לא פשוט לא יש לי גם אנשים למלצר
עבדתי בזה שנה! וברגע שתגיד להם לא הם יתעצבנו כזה כי היית העבד שלהם" אבל אז הם יתרגלו. תפגין ביטחון זה א. ותגיד לא פשוט לא יש לי גם אנשים למלצר
אם סיימת תשולחנות שלך ויש לך זמן אז למה לא לעזור.
שעבדתי במלצרות עזרתי להרבה כי הם גם חברים.
שעבדתי במלצרות עזרתי להרבה כי הם גם חברים.
באותו הנושא: