3 תשובות
לדעתי המורים שם לא כל כך טובים
אנונימית
הבית ספר עצמו טוב.
הוא מעוולה..!
אחותי לומדת שם, היא בי"ב והיא ממש מרווצה!
זה בייצפר ממש מצוין, הרמות לימוד שלהם גבוהות,
הבית ספר עצמו מעולה..
אם את בט' הייתי ממליצה לך לעלות אליו:)
אחותי לומדת שם, היא בי"ב והיא ממש מרווצה!
זה בייצפר ממש מצוין, הרמות לימוד שלהם גבוהות,
הבית ספר עצמו מעולה..
אם את בט' הייתי ממליצה לך לעלות אליו:)
באותו הנושא: