4 תשובות
ממש לא, נראה לי שהתבלבלת בין לשון א' לב', שזה באמת הרבה יותר קשה.
אנונימי
לא, דווקא אחת הבגרויות הקלות..
אם לומדים כמו שצריך אפשר להוציא בקלות 90 + (; אם תבוא לא מוכן ככה גם הציון.. והבגרוצ לא כזאת קשה
לנו אמרו שלשון א' זה כלום לעומת לשון ב'.
ממילא באחד החלקים יהיו לך 8 שאלות - 4 על תחביר ו-4 על הפועל - ותצטרך\י לבחור רק ארבע מתוכן.