9 תשובות
יהלי ויובל
אני חושבת ששלי ויובל
כי שלו זה לא יפה וגם יהלי לא
כי שלו זה לא יפה וגם יהלי לא
יהלי ויובל.. אבל גם שלו יפה אז יהלי ושלו ^^
לחברה הכי טובה שלי קוראים יהלי ולתאום שלה יובל חח זה מהמםמ (:
שלי ויהלי 3>
לדעתי יהלי ושלי:d... שילוב. אבל אם לבחור מהשניים אבל יהלי ויובל, למרות ששלי יותר יפה מיובל.
אנונימי
יהלי ויובל
יהלי ויובל 3>
אני אהבתי יותר יהלי ויובל...
באותו הנושא: