התחברות
הרשמה
כואבת לי הבטן ואין קלבטן בבית, מה עושים?
23 בינואר 2014, 07:38
כאבי בטן
כאבים
בריאות
בטן
תרופות
2 תשובות
תשתה*
מ
מישהי3> 3>
תשתי תה זה מרגיע, ואם יש אקמול תיקחי.
מ
מישהי3> 3>
באותו הנושא:
איך אומרים נכון- כואב לי הבטן או כואבת לי הבטן?
מהצהריים ממש כואבת לי הבטן ולפני חצי שעה בערך לקחתי קלבטן והיא עדיין כואבת.
כואבת לי הבטן מאוד ואני במחזור הכאבים איומים כדורים לא עוזרים כבר יומים, לגשת לבית חולים?
אכלתי יותר מדי ועכשיו הבטן שלי כואבת ונפוחה, איך להוריד את הנפיחות מהר?
כאבי בטן לאחר אכילת קורנפלקס - למה תמיד אחרי שאני אוכלת קורנפלקס כואבת לי הבטן?
תרופת לכאבי בטן - כואבת לי הבטן איזה תרופות יש?
מה לעשות אם אני בבית ספר וממש כואבת לי הבטן ברמה של קושי בתזוזה, ויש לי מבחן עוד שעה?
איך לשלשל ממש כואבת לי הבטן ואני מתה לשלשל מרוב כאבים, איך אני יוכלה לשלשל?
זה הגיוני שהיום לפעמים לא כואבת לי הבטן ולפעמים כואבת לי ממש חזק (זה היום)
אכלתי מלא גם אוכל וגם מתוקים ומאוד כואבת לי הבטן משובע איך אני יכולה להרגיע את זה? ממש כואב לי הבטן מאוד!
כואבת לי הבטן בטירוף כי אני במחזור ואין לי כדורים, איך להעביר את הכאב?