3 תשובות
זה הקורנפלקס הכי טעיםם אני תמיד אוכלת אותו בלי חלב!
אם תשימי את אותו כמות הקורנלפקס כמו שאת שמה כרגיל זה לא ישמין אותך יותר מה פתאום
אוו קינמונים.. חח אהבתי את זה.
אני אישית הייתי אוכלת את זה בלי חלב.

יש בזה 120 קלוריות למנה- זה כמו קורנפלקס.
אפילו עדיף בלי חלב