התחברות
הרשמה
תמיד גברים יוזמים שיחה, שואלים שאלות ומתעניינים. למה?
20 בינואר 2014, 00:59
שאלות ותשובות
שאלות
סטיפס
גברים
תשובה אחת
אויש זה ממש לא נכון.
M
MrsOrin
באותו הנושא:
תמיד יוזם שיחות
הייתם ממשיכים ליזום שיחה עם בן אדם שאף פעם לא יוזם ראשון, ככה שאם אתם לא תיזמו שיחה יכול להיות שלא תחליפו מילה שבועות?
סיטואציה שאת מצפה לנשיקה מגבר והוא לא יוזם כי הוא מתבייש, את תזמי את הנשיקה או שתסיימי את הערב עם חיבוק ונשיקה בלחי?
אתאיסטים תמיד שואלים איפה אלוקים היה בשואה.
מפריע לכם לדבר עם אנשים שלא יוזמים שיחות?
דוגרי, בהנחה שאני ביישן ולא יוזם, מה הסיכוי שאיזה בת תתחיל איתי?
מה זה אומר אם גבר מסתכל לי הרבה בעיניים, אבל לא באמת יוזם משהו?
אני דלוק על מישהי פה ואני זה שתמיד יוזם שיחות אבל השיחות איתה תמיד זורמות והיא מראה עניין..
בנות, למה תמיד כשאתן בקטע עם מישהי אתן אף פעם לא מתחילות שיחה? למה תמיד הגבר צריך לשלוח הודעה ראשון?
תמיד שואלים מה המידת החזיה של הבנות עכשיו תורינו מה המידת השמוליק שלכם?
יש מישהו או מישהי מהאתר שאתם מחכים שישלחו לכם הודעה בגלל שנמאס לכם להיות תמיד היוזמים?