3 תשובות
נדפקת לגמרי (:
אנונימסי 1.6
חיל חימוש עובד קשה בכל תפקיד אבל יחסית לחיילי חימוש כלליים, או מכונאים שעובדים הרבה יותר קשה. חשמלאי רכב בצה"ל הוא תפקיד די טוב ויחסית אין הרבה עבודה לעומת מכונאים כך שלא הייתי אומר שנדפקת, אם אתה בגדודים אז לא יהיה לך הרבה עבודה בסדנא זה משהו אחר. אתה גם בשחרור מקבל לך מקצוע שיתן לך אופציה באזרחות.
נשמע טוב