4 תשובות
להתבאסס: (
מי שם קציצותת במקפיא?
ברגעים כאלה יש 2 אופציות:
1. "שיט איך נפלתי בפח?!" ולהתבאס
2. להגיד "יאמי קציצות! בוא נאכל גם אםאין לי חשק"
1. "שיט איך נפלתי בפח?!" ולהתבאס
2. להגיד "יאמי קציצות! בוא נאכל גם אםאין לי חשק"
לא לאכול את הקציצות
באותו הנושא: