2 תשובות
זה תלוי בת כמה את.. לפי הגובה שלך המשקל שלך תקין..
אממ, האמת שזה דיי בסדר ם-ם, אם אין לך סימני רזון על הגוף. את לא אנורקסית..
המשקל שלך דיי תואם לגובה שלך.
ובת כמה את שאת 140?