8 תשובות
אפשר לשאול למה?♥
לקיר, לי, לשכנים
לכרית
היי, מה קרה? אני תמיד פה בשבילך אם את צריכה. ולשאלתך - את יכולה להרביץ לכרית, אבל בתנאי שזה לא יהיה חזק מדי כי היא תבכה (-;
דובי \ כרית. (אל תרביצי למשהו חזק כמו קיר כי את יכולה לפצוע את עצמך)
שבת שלום!
שבת שלום!
שואל השאלה:
אם אני אגיד לכם מה קרה אתם תצחקו כי זה מפגר אבל זה חשוב לי
וכבר הרבצתי עם היד לקיר במעלית חח
אני. צריכה. כרית
אם אני אגיד לכם מה קרה אתם תצחקו כי זה מפגר אבל זה חשוב לי
וכבר הרבצתי עם היד לקיר במעלית חח
אני. צריכה. כרית
היא לא שווה את זה.
יאללה בואי מכות
באותו הנושא: