11 תשובות
אין לי מושג.. \:
אני ממש מקווה שלא יסגרו אותו
אני ממש מקווה שלא יסגרו אותו
אני ארגיש חרא ועצבים, ואני אפתח אותו מחדש (:
לרצוח את כולם ולשפוך עליהם טחינה
אנונימית
איך אני אחייה עם עצמי כשיסגרו את סטיפס? >::' (
אממ כלום?
אני פשוט אעשה את דברים האחרים שאני עושה
אממ כלום?
אני פשוט אעשה את דברים האחרים שאני עושה
נראלי שיהיה לי משעמם רוב הזמן ואני אצטרך למצוא חיים.:d
זה יחסר לי.. אבל סוף סוף יחזור לחיים חח ויצא מההיתמכרות..
כלום חח אמשיך בחיים כרגיל..
אני אשתדל להמשיך הלאה ללא האתר הזה, ולנסות לשכנע את הצוות איכשהו לא לסגור אותו.
דווקא יהיה לי ממש חבל אם הוא ייסגר, כי יש פה אנשים מדהימים שאני מדברת איתם, וחבל לי לנתק איתם קשר.. ):
דווקא יהיה לי ממש חבל אם הוא ייסגר, כי יש פה אנשים מדהימים שאני מדברת איתם, וחבל לי לנתק איתם קשר.. ):
אקרע את החולצה ואשב שבעה.
אנונימית
אחזור לחיים הרגילים שלי?
אני פה רק 3 ימים..
אני פה רק 3 ימים..
מוות -,-
באותו הנושא: