3 תשובות
כן הטונה מכילה הרבה חלבונים לכן מומלץ לאכול אותה מיד לאחר אימון
אביחי
הטונה עצמה לא מפתחת שרירים, מה שכן מפתח זה תרגילים מול התנגדות. החלבון שבטונה אכן עוזר לשריר בהתאוששות ובתהליך האנאבולי. אפשר לצרוך עד כשעה אחרי האימון בשילוב עם פחממה (לחם למשל) לשים לב: יש לצרוך במידה, בטונה יש כספית.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
לצורך פיתוח השרירים במקביל לעבודה בחדר הכושר יש לצרוך תזונה מתאימה העשירה בחלבונים ופחמימות כאחד.טונה יכולה להיות מקור טוב לחלבון, קוט'ג, גבינה, חזה עוף או ודגים בשילוב: אורז, פסטה, תפו"א, לחם ופירות. על הכמויות והמינונים הנכונים למשקלך ונתונייך האישיים מומלץ להתייעץ עם דיאטנית קלינית.
שי אלנקרי מומחה סטיפס