13 תשובות
לא נראלי o:
לא o:
כן, גומות כאלה..
קישורים מצורפים:
מה? איזה שקעים? oo"
חח לאחותי יש:|
לא..
לא, אבל אני מכיר הרבה אנשים שיש להם את זה (גם מהמשפחה).. זה סוג של מבנה גוף כזה.. ואין מה לדאוג כמובן
זה בגלל שאתה שמנמן אחי זה שומן בצדדים
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש לא שמנה, וממש לא 'אחי'...
אני ממש לא שמנה, וממש לא 'אחי'...
אנונימי
שואל השאלה:
אקונה מטטה זה בדיוק כזה רק ביותר קטן, ומזה לעזאזל?
אקונה מטטה זה בדיוק כזה רק ביותר קטן, ומזה לעזאזל?
אנונימי
זה כלום, זה לא אומר שום דבר.
ואגב, לדעתי זה ממש יפה, בעיקר לבנות (;
ואגב, לדעתי זה ממש יפה, בעיקר לבנות (;
זה ממש לא אצל שמנים! גם לי יש את זה בקטנה, אז מה
באותו הנושא: