5 תשובות
http://www.youtube.com/watch?v=uutdohcjdzu קוראים לשיר יהיה פנאן וזה של פז ייני... ויש גם את lmfao sexy and i no it
אנונימי
שואל השאלה:
אה תודה רבה!
שואל השאלה:
לא הבנתי את השיר הראשון!
כל שיר שממציאים על החברים ( בגבול הטעם הטוב )
יהיה פנאן-פז ייני..
אנונימית