10 תשובות
חחח זה המגן הכי מגניב שראיתי, כן חחח
ממש לא
אנונימית
איזה ראש יש לכם.. ועם זה גלידה בצבע מוקה עם שזיף מוקה למעלה?
בדיוק, גם בחינם לא הייתי לוקחת.
אני לא הייתי קונה כזה...
הייתי מגניב וקונה את זה, כי לילדים מקובלים יש את זה וגם אני רוצה להיות מקובל:)
כן, הוא מגניב
הייתי קונה
אנונימי
בחינם לא הייתי לוקח אותו..
לא זה טיפשי, מטריד ומגעיל o-ם