3 תשובות
שואל השאלה:
נובי גוד זה חג בלי דת! שמציינים אותו בעולם השנה החדשה תקראו פה.
וסילבסטר זה החג שמציין את הולדת ישו ולא רצחו שום יהודים ולא בטיח!
אנונימית
בחג המולד מציינים את יום הולדתו של ישו,
ובסילבסטר מציינים את תחילתה של השנה האזרחית החדשה.
מי יודע.-.-