3 תשובות
כן, לא שמת לב שיותר משליש מהדוגמניות מכוערות בפנים ( ולשלישי השני גם הגוף וגם הפנים מכוערות, הן סתם גבוהות ורזות) ורבע עם לא פחות הן באמת יפות, רזות קצת יותר מדי אולי, אבל יפות
לא חושבת.
סוכנות הדוגמנות זה דבר מכוער ממש, לדעתי.
זה מוריד לבנות את הביטחון בין אם הן מתקבלות או לא.
כל הסטנדרטים המטופשים האלה
תרדי מזה. הכי טוב לך בלי זה.
תלוי כמה מכוערת אבל בדרך כלל מסתכלים יותר על הגוף הוא יותר חשוב