התחברות
הרשמה
פלג הגוף העליון שלי הוא רזה (כולל בטן) ויש לי ירכיים מלאות קצת (לא שמנות!) זה יפה?
15 בדצמבר 2013, 20:13
מבנה גוף
ירכיים
רגליים
בטן
גוף
4 תשובות
כן
אנונימי
זה אחלה לגמרי (:
d
dont worry be happy :P
ציצים?
ᶠ
ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ♥BITCHES
זה נורמלי.
Y
Yarden
באותו הנושא:
מה ללבוש למבנה גוף של ירכיים מלאות? שום דבר לא מחמיא לי
מידות גוף - חזה:95 מותן:90 ירכיים:118 - זה נקרא מלאה?
ירכיים מלאות קצת (לא יותר מדי) או ירכיים מלאות או ירכיים רזות? מה לדעתכם הכי יפה?
אם שמתי תמונת פרופיל רק עם חלק עליון של הבגד ים ורואים רק את הפנים והחלק העליון של הגוף, יפנו אליי בגלל איך שאני נראית
יש לי גוף כמו אנגל ברנס רק ירכיים טיפה יותר מלאות (מידה 36 בגינס) אני נחשבת לרזה? כדי לי להרזות עוד?
הירכיים שלי טיפה מלאות. איזה תרגילים לירכיים יש?
שאלה לבנים- -בנות עם ירכיים דקות. או -בנות עם ירכיים מלאות אבל לא יותר מדי.
האם ירכיים מלאות (שאין רווח) זה מכוער?
בנים, אם מישהי יחסית רזה אבל הרגליים (ירכיים) שלה מלאות קצת, יפריע לכם?
הרזייה בחלק העליון של הירכיים - איך להוריד את החלק העליון של הירכיים?
האם יפה לשים ג'ינס כזה למבנה גוף של בטן שטוחה, ירכיים מעט מלאות ונמוכה?