4 תשובות
אם את רוצה מהאייפון - יש את splice, ממש פשוט ונוח
במחשב אני מכירה רק מקצועיות של קולנוע וכו׳
כמו שזו שמעלה אמרה יש מגוון תוכנות בiphone,
במחשב אלו תוכניות מקצועיות לרב..
שואל השאלה:
יש לי גלקסי יש תוכנה אחרת שאפשרית לגלקסי?
אנונימי
אממ יש את המובי מייקר, לא מקצועי ורוב הסיכויים שכבר יש לך את זה על המחשב.. בחיים לא השתמשתי בזה אז אני לא יודעת איך זה אבל אני יודעת שהרבה משתמשים בזה לדברים פחות מקצועיים אז תנסי..
באותו הנושא: