3 תשובות
שואל השאלה:
למהבעצם?
למהבעצם?
בחמום הוא צורך יותר חשמל מקרור הוא מתאמץ יותר בגלל המאייד שהוא קטן יותר מהמעבה שנמצא בחוץ על כן יש יותר לחץ במאייד
פחות.
ראה באתר של חברת החשמל.
ראה באתר של חברת החשמל.
שלום
באותו הנושא: