6 תשובות
אחי זה פאדיחחהה אם יגלו שאני פה, אני כבר לא יהיה פה.. (יענו אני יתאבד)
אני מכירה 4 ילדים מהשכבה שלי שבסטיפס, ועוד 2 מהבית ספר
אז?
יש פה כמה חחח
אנונימיתת
הייתי שואלת אותו על מה ולמה הוא גולש פה ומה יש לו לעשות פה... אם התירוצים שלו
משכנעים אני אגיד לו שיחפש משהו שיזכיר אותי.. חח
הייתי חופרת לו שייתן לי פרחים
נותנת לו כיף
גיליתי חח חח זה כל כך מפגר -,-
באותו הנושא: