7 תשובות
אנשים שהם מאווד רזים, והם יכולים ליהיות באושפזים בביית חולים, זה מסוכן
זאת מחלה ארורה שיכולה להוביל למוות... לא סתם רזים. יש לזה עוד מלא חסרונות שאפילו כדאי לא לדעת...
זאת מחלה נפשית
ברור שמחלה
זאת מחלה נפשית שאנשים כבר בתת משקל רציני והם לא אוכלים מספיק אז זה יכול להיגמר באשפוז.
אנורקסיה זו מחלה לכל דבר. אנשים עם בעיה רפואית כלשהי, או שהם פשוט מרעיבים את עצמם. כנראה התבלבלת כי ישנם המון אנשים שמכנים אנשים רזים, בתור סלנג, " י׳אנורקס " וכד׳
אנורקסיה היא לא רק רזון.
ולא כל מי שרזה חולה באנורקסיה.

אנורקסיה היא מחלה נפשית.
שאני חושבת שאני שמנה, ומפחדת לאכול כי אני מפחדת להשמין,
הרזון הוא אחד הסימפטומים של המחלה.