4 תשובות
תנסי פשוט ממש כמה שזה לא פשוט לא לחשוב עליו ואפילו תצאי יותר עם חברות או ידידים ופשוט תהני מהחיים הם יפים גם בלעדיו ;)
עם הזמן זה יעבור, גם אני סבלתי מזה
למה לבזבז את הזמן שלך על מי שלא אוהב אותך?! תתמשכי הלאה זה לא שווה אם אין שני צדדים שאוהבים אם לא זה לא נקרא אהבה!
אי אפשר... כשתגלי איך תשלחי לי הודעה:/
באותו הנושא: