2 תשובות
אם זה בבית, והמצב לא כזה גרוע. מטפלים בזה עם כדורים,
אבל בגלל שהלחץ דם נמוך, מומלץ ללכת לרופא או לבית חולים. ושם מטפלים בזה עם אנטיביוטיקה, ותרופות מיוחדות שמעלות את לחץ הדם.
אבל בגלל שהלחץ דם נמוך, מומלץ ללכת לרופא או לבית חולים. ושם מטפלים בזה עם אנטיביוטיקה, ותרופות מיוחדות שמעלות את לחץ הדם.
זה נשמע לי כמו התייבשות.. אז לשתות מים.. צירפתי קישור שיש שם סימפטומים של התייבשות ודרכי טיפול אבל אני לא בטוחה שזה זה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: