התחברות הרשמה

זה נורמלי שבן אדם מפחד או מרגיש חסר ביטחון לגבי העתיד או עבודה שלו?

7 בדצמבר 2013, 13:36
עבודהבטחון עצמיאימון אישיביטחון עצמיביישנותמידע    
4 תשובות
כן, משום שאולי קרה משהו שגרם לו לדיכאון ושכל הזמן יחשוש לגבי עבודתו או העתיד..
מ
מישהי עם שיער XD
ברור -_-
Dana
כן:)
כולם ככה, תאמיני לי
✮
✮yael✮
כן בטח שזה נורמלי
❤
❤Shelly❤
באותו הנושא:
זה נורמלי שאני מפחד מבנות?
עזרה לגבי הביטחון שלי.
זה נורמלי לפחד מאבא?
נורמלי שבגדים יפים מעלים לי את הביטחון?
זה נורמלי לגבר לפחד מבת?
בנות - שאל לגבי מחזור, זה הגיוני/נורמלי?
זה נורמלי שאני מרגיש שרק יפים וחכמים מבינים אותי וששאר האנשים פשוט תמיד
אני חסרת בטחון לגבי מה יחשבו עלי...
אחרי אימון בחדר כושר אני מרגיש חלש ועייף זה נורמלי?
מתי אנשים יבינו שזה נורמלי לפחד כשעושים משהו חדש?
אני ממש חסרת ביטחון לגבי האף שלי