3 תשובות
צריך לשים במסגרות רגילות כדי שהם ירגישו נורמליים ולא ירגישו דחויים מהחברה, זה שהם נכים לא מבדיל אותם מהשאר.
שואל השאלה:
אתה או את יכול לתת לי גם למה לא לשים אותם במסגרות רגילות?
לעבודה באנגלית
למה צריך:
1. כדי שהם ישתלבו טוב בחברה
2. כדי שיוכלו ללמוד טוב ולהיות מוכנים לחיים
למה לא צריך:
1. הקושי לעקוב אחר תוכניות הלימוד.
2. אין יחס אישי בין המורים לתלמידים.