3 תשובות
צריך לשים במסגרות רגילות כדי שהם ירגישו נורמליים ולא ירגישו דחויים מהחברה, זה שהם נכים לא מבדיל אותם מהשאר.
שואל השאלה:
אתה או את יכול לתת לי גם למה לא לשים אותם במסגרות רגילות?
לעבודה באנגלית
אתה או את יכול לתת לי גם למה לא לשים אותם במסגרות רגילות?
לעבודה באנגלית
למה צריך:
1. כדי שהם ישתלבו טוב בחברה
2. כדי שיוכלו ללמוד טוב ולהיות מוכנים לחיים
למה לא צריך:
1. הקושי לעקוב אחר תוכניות הלימוד.
2. אין יחס אישי בין המורים לתלמידים.
1. כדי שהם ישתלבו טוב בחברה
2. כדי שיוכלו ללמוד טוב ולהיות מוכנים לחיים
למה לא צריך:
1. הקושי לעקוב אחר תוכניות הלימוד.
2. אין יחס אישי בין המורים לתלמידים.
באותו הנושא: