14 תשובות
גם אני חושבת ככה ^^ *_^
לגמרי!
רק את עדיין חושבת בשעות כאלה חחח
צודקתת
לא רק את. נראה לי שכל מי שאי פעם נכנס לסטיפס מהפלאפון חושב ככה p:
חח גם אני אמרתי את זה ^_^
גם אני חשבתי על זה מיזמןן אבל
אנונימי
ואי בדחוףף
אני איתך!
לגמרי... ושיהיו התראות במסרים וזה..
חח כן יוצא לי להיות הרבה בסטיפס עם האייפון
גם אני חושבת (:
חחח תנסו לגלוש מהאייפד תראו איזה נוח זה, אבל תנסו באייפון/גאלקסי/כל השאר ואתם תתחננו לעצור...
כן לגמרי! זה מעצבן כל הזמן להיכנס לאינטרנט.. ואז לסטיפס.. ואז להסתבך עם כל המקשים... בקיצור, כן!
באותו הנושא: