5 תשובות
אם את נפרדת ממנו. אז את לא אוהבת אותו.
לפעמים אנחנו עצובים אם מה שהתרגלנו אליו הולך מאיתנו.
השינוי הזה שאין לך אותו - הוא זה שכואב לך, כמובן שאת אוהבת אותו אבל לא באופן הזה..
בקרוב את תתרגלי אל מישהו אחר.. או לאף אחד.. מה שיהיה יהיה..
וזו תיהיה המציאות שלך..
לפעמים אנחנו עצובים אם מה שהתרגלנו אליו הולך מאיתנו.
השינוי הזה שאין לך אותו - הוא זה שכואב לך, כמובן שאת אוהבת אותו אבל לא באופן הזה..
בקרוב את תתרגלי אל מישהו אחר.. או לאף אחד.. מה שיהיה יהיה..
וזו תיהיה המציאות שלך..
גם אני וחבר שלי נפרדנו אתמול )=
אנונימית
ברוור ):
למה נפרדת ממנו?:' (
למה נפרדת ממנו?:' (
זה בסדר תני לעצמך קצת זמן...
אם באמת אהבת אותו אז מן הסתם שלא תפסיקי לאהוב אותו אחרי יום אחד