3 תשובות
לא
לא. זה לא כמו שבת. פשוט מדליקים נרות בערב, שרים קצת.. זה נחמד:)
אבל יש עניין של לא לעשות מלאכה בחצי שעה הראשונה שבה הנרות דולקים
אנונימית
לא.
יש כאלה שנוהגים לא לעשות מלאכה עד חצי שעה אחרי ההדלקה.