3 תשובות
לא
לא. זה לא כמו שבת. פשוט מדליקים נרות בערב, שרים קצת.. זה נחמד:)
אבל יש עניין של לא לעשות מלאכה בחצי שעה הראשונה שבה הנרות דולקים
אבל יש עניין של לא לעשות מלאכה בחצי שעה הראשונה שבה הנרות דולקים
אנונימית
לא.
יש כאלה שנוהגים לא לעשות מלאכה עד חצי שעה אחרי ההדלקה.
יש כאלה שנוהגים לא לעשות מלאכה עד חצי שעה אחרי ההדלקה.
באותו הנושא: