5 תשובות
זה בסדר, אפשר לשאוף לפחות (:
כן זה בסדר.
כן זה אחלה (:
אבל עדיף להפוך את זה לפעם בשבוע
אני אוכלת יותר קלוריות מזה בהרבה ביום אחד ואני רזה ♥
בסדר גמור
אבל אפשר גם כל 4 ימים לפעמים