6 תשובות
תשתי קפה
לשתות קפה - לפצח גרעינים..
תשתי קפה או משהו שיעיר אותך
אנונימי
לשתות קפה ולשטוף את הפנים במים קרים
לא מומלץ להישאר ערים יותר מידי,
אם הגוף עייף הוא לא מתפקד כמו שצריך.
אם בכל זאת את רוצה להישאר ערה
אפשר לשטוף את הפנים במים קרים ולאכול משהו מתוק וקטן (ארוחה גדולה מעייפת)
לשתות קפה קר או לאכול קוביות קרח
אם הגוף עייף הוא לא מתפקד כמו שצריך.
אם בכל זאת את רוצה להישאר ערה
אפשר לשטוף את הפנים במים קרים ולאכול משהו מתוק וקטן (ארוחה גדולה מעייפת)
לשתות קפה קר או לאכול קוביות קרח
תעשי פעילות גופנית כלשהיא, לא משנה איזה העיקר להמריץ את הגוף. פעילות גופנית מעוררת מאד.
מקלחת מרעננת גם כן יכולה להחזיק אותך יותר ערנית.
אגב, אם זהו מצב קבוע כדאי לקחת כל צהרים שעה של מנוחה, למוח קשה לתפקד כל הזמן עד הלילה ומתחילים להתעייף, כאשר יש לו זמן של מנוחה קל יותר להשאר אח"כ ערנית לשאר היום.
בהצלחה.
מקלחת מרעננת גם כן יכולה להחזיק אותך יותר ערנית.
אגב, אם זהו מצב קבוע כדאי לקחת כל צהרים שעה של מנוחה, למוח קשה לתפקד כל הזמן עד הלילה ומתחילים להתעייף, כאשר יש לו זמן של מנוחה קל יותר להשאר אח"כ ערנית לשאר היום.
בהצלחה.
באותו הנושא: