4 תשובות
משהו ומשהו זה אותה מילה... o:
נראה שכתבת בדיוק את אותו הדבר.. בכל מקרה יש לומר מישהו אכל לי...
מישהו אכל לי את התפוח.
משהו הציק לי בחולצה.
בהצלחה רבה.
שימי לב ההבדל הוא ב-י'.
משהו הציק לי בחולצה.
בהצלחה רבה.
שימי לב ההבדל הוא ב-י'.
מישהו - כשאת מתייחסת לבן אדם. דוגמא: מישהו לקח לי את הארנק.
משהו - כשאת מתייחסת לעצם או לפעולה. דוגמא: יש לי משהו על הארנק, אני עושה משהו מחר.
משהו - כשאת מתייחסת לעצם או לפעולה. דוגמא: יש לי משהו על הארנק, אני עושה משהו מחר.