3 תשובות
כותבים בשאלות או בתשובות?
כנראה הם עושים רווח
כנראה הם עושים רווח
אי אפשר לכתוב הרבה בשאלה.
אם את רוצה לכתוב הרבה אז תשלחי את מה שאת רוצה לכתוב בהתייעצות.
אם את רוצה לכתוב הרבה אז תשלחי את מה שאת רוצה לכתוב בהתייעצות.
בשאלת נוער אפשר לכתוב עד 250 תווים
בהתייעצות אפשר עד 480
בהתייעצות אפשר עד 480
באותו הנושא: