10 תשובות
כן נכון זה מפחיד ומוזר..
חלמתי שאחותי מתה.. זה היה עצוב..
כן מלאא פעמים
כן, אבל אין לך מה לדאוג זה אומר שזה חיים ארוכים!
כן... אבל רק שתדעו שזה מסמן על חיים ארוכים לזה שמת בחלום
כן: (
כן... מסיבה מוזרת מאוד. שלא תקרה במציאות, אני יכולה להבטיח לך...
מתה לא זכור לי אבל פעמיים חלמתי על ארון מתים שלי
אנונימית
לא... הכי קרוב היה שחלמתי שרוצים לרצוח אותי._.
זה היה מלחיץ בטירוף
זה היה מלחיץ בטירוף
כן
באותו הנושא: