6 תשובות
מזדהה... קורה לי
צאי להליכה
חח רגשות אשמה..
אני מבינה אותך פעם זה ממש תסכל אותי שאי אפשר לשלוט בעצמך
אבל את צריכה להבין שאי אפשר כל הזמן לאכול בריא ולפעמים מועדים וזה לא נורא
מותר להתפנק!
אבל את צריכה להבין שאי אפשר כל הזמן לאכול בריא ולפעמים מועדים וזה לא נורא
מותר להתפנק!
גם אני... אכלתי היום חבילה שלמה של שוקולד-ממכר!
חחח..
חחח..
אני לא אוהב עוגות... אבל אני מזדהה איתך
באותו הנושא: