3 תשובות
יש תופעה שנקראת "דיכאון חורף"
תקראי עליה קצת. זה קשור לזה.
תקראי עליה קצת. זה קשור לזה.
קישורים מצורפים:
כי בחורף באמת יותר בודדים יוצאים פחות
כי קר - וכאשר קר רוצים לקבל חיבוק ממישהו אהוב
באותו הנושא: