3 תשובות
לצחוק איתם
קודם כל את צריכה לחשוב שאף אחד לא יותר טוב ממך!
אין לך ממה להתבייש אז את לא צריכה להיות ביישנית..!
תמצאי נושאי שיחה שהם מתעניינים בהם ותתחילי לדבר... (:
מקווה שעזרתי♥
אין לך ממה להתבייש אז את לא צריכה להיות ביישנית..!
תמצאי נושאי שיחה שהם מתעניינים בהם ותתחילי לדבר... (:
מקווה שעזרתי♥
תצחקי הרבה, במיוחד שהם מספרים בדיחות ;)
באותו הנושא: