3 תשובות
הלוואי שהיא תבוא אולי ב2014 יש תקווה! (:
אני לובאטיקס... ותאמת אני לא חושבת שהיא תבוא
היא לא האיידול שלי אבל אני אוהבת את השירים שלה!
והלוואי:)
והלוואי:)
באותו הנושא: