2 תשובות
אשמת הכוכבים. אני פשוט נקרעתי לחתיכות קטנות.
אם סרט, אז אהבה זה כל הסיפור. זה סרט מדהים ברמות.
אם סרט, אז אהבה זה כל הסיפור. זה סרט מדהים ברמות.
כמה טוב להיות פרח קיר, הארי פוטר**, אינקסרון..
באותו הנושא: