2 תשובות
אשמת הכוכבים. אני פשוט נקרעתי לחתיכות קטנות.
אם סרט, אז אהבה זה כל הסיפור. זה סרט מדהים ברמות.
כמה טוב להיות פרח קיר, הארי פוטר**, אינקסרון..