3 תשובות
בסדר אותו דבר
לא... סבתא וסבתא זה דרגה שניה... דרגה ראשונה זה אמא אבא ואחים אחריהם באים סבא סבתא ודודים ובני דודים והאלה והלאה
כן
באותו הנושא: