12 תשובות
לדעתי זה לא יחזיק יותר מידי זמן, אולי רק כמה חודשים. המרחק יפריע לכם בשלב כלשהו.
אם אתם בני 18 זה סבבה.. אבל זה קשה להיות מאוהב במישהו שרחוק ממך..
זה ממש תלוי כמה אתם רוצים את הקשר הזה וכמה הוא חשוב לכם... כי קל זה לא, אבל זה גם לא בילתי אפשרי
תעני לי, מה זה עוזר לך קשר מרחוק? איך אפשר להיות חברה של מישהו בלי לחבק לנשק לדבר לצחוק איתו?
אני איתו disturbed, אבל שוב מה שאתה מרגישה לנכון לעשות...
תאמיני לי שכל זה שטויות ואם הכל התפתח דרך האינטרנט גם אם תעברי לגור איתו אני אומר לך שזה לא יחזיק מעמד, איך בניין גבוה יחזיק אם היסודות שלו חלשים?
הקשר הזה אפשרי אם יש לך גישה אליו, להיפגש אתו לעתים קרובות.
לרוב קשר שמתחיל מהאינטרנט לא ממשיך, אלא אם זה עובר לפגישות ומעשים. יש נדירים שהמשיכו והתחתנו (מכיר כמה), אבל זה אחרי שהם גילו שהם קרובים אחד לשני.
לרוב קשר שמתחיל מהאינטרנט לא ממשיך, אלא אם זה עובר לפגישות ומעשים. יש נדירים שהמשיכו והתחתנו (מכיר כמה), אבל זה אחרי שהם גילו שהם קרובים אחד לשני.
אם קיימת אהבה ואתם נפגשים לפחות פעמיים בחודש אין סיבה שהמערכת יחסים לא תחזיק מעמד d:
שואל השאלה:
הוא משרת בצפון וחברה "שידכה" לי אותו
הוא משרת בצפון וחברה "שידכה" לי אותו
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו בני 18
אנחנו בני 18
אנונימי
קשר שהתפתח דרך האינטרנט? אז לא ילך אני חותם על זה
בני כמה אתם?
באותו הנושא: