3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם הוא יעקור לי שיניים אז יהיה ריק וזה לא יהיה יפה.. ואני לא חושבת שיש צורך בכלל לעקור את השיניים
אבל אם הוא יעקור לי שיניים אז יהיה ריק וזה לא יהיה יפה.. ואני לא חושבת שיש צורך בכלל לעקור את השיניים
אנונימית שואלת השאלה
גם לי זה אותו דבר אבל אצלי זה ארבע: (: (
ובדר כך עושים את זה בגלל שלישנים אין מקום ליצמוח
ובדר כך עושים את זה בגלל שלישנים אין מקום ליצמוח
אנונימי
אני מכירה ילדה כזאת.
זה כי השיניים שלך נוטות קדימה וצריך להכניס אותן פנימה. אם אין מקום עוקרים.
זה כי השיניים שלך נוטות קדימה וצריך להכניס אותן פנימה. אם אין מקום עוקרים.
באותו הנושא: