6 תשובות
אני חושבת שכן
אולי זה הוא שעוהש דברים שגורמים לך לחשוב ככה.. לא דווקא את הבעיה
יש מצב..
או שהבעיה היא בו, אולי הוא לא מראה לך את זה מספיק.
שואל השאלה:
לא.. הוא באמת ממש מדהים ואומר לי את זה מלא.. אבל אני פשוט לא מרגישה את זה.
אני דיי בטוחה שהבעיה היא בי. אבל אני לא יודעת ממה הבעיה נובעת..
כדאי לך להיות פוזיטיבית יותר. העיקר שטוב לך איתו, ואם הוא באמת אוהב אותך הוא כבר ימצא דרך להוכיח את זה מתישהו
כן יכול להיות, אבל יכול גם להיות שזה בגלל שהוא לא ממש מראה את זה