3 תשובות
אני חושב שזה ישנה שמעתי פעם שטייס צרי ראייה 6,6
לא יודע אם זה מוריד לך פרופיל אבל זה כן בעייתי כי למרות כל הטכנולוגיה וכל ההקלות כיום עדיין צריך להיות אם ראייה ממש טובה וחזקה
שואל השאלה:
אה ושכחתי להגיד שאני עושה לייזר בעניים
אנונימי